Blogia
hellotopo

tener un blog es imprescindible para ser cool

8 comentarios

marquinho -

Es que estic tenint una setmana ploff i me surt la mala llet!

Saludus fraternals camarada!

Jupi -

Es que es un señor Short, me queda que ni pintado, parezco un gringuito mas

topo -

marquinho: tens 100% d raó però et veig molt indignat ;)
jupi: juas! que gran atuendo el tuyo, pero tengo una pregunta ¿porqué escribes \'short\' con mayúscula?
siloam: el lunes ajuste de cuentas... una abraçada

siloam -

jeje, a mi tb me hizo gracia esa frase , qué será eso de cool?.
vaya cielo azul

Jupi -

yo ayer fui a hacer la compra con Short, camisa hawaiana y sandalias de playa... supongo que eso me invalida como cool, pero anda que no iba comodo.

marquinho -

Vaya gil aquesta. A sobre de \\\"cool\\\", \\\"retrassada\\\", per lo de que les blogs diguem-ne que ja fa temps que existeixen i normalment ser cool, és estar a la última al principi d\\\'alguna cosa nova i no apuntar\\\'s-hi quan ja ho porta ho o té tothom. Lo dicho, vaya gil. En fin.

topo -

of cors
eres muy cuul
;)
bisou

pulguis -

oh, mai got!! soy cuul!!!! xD

besos, topis